Pages

Friday, September 28, 2012

mee kari ketam di seksyen 7

assalamualaikum.....pagi2 nie ct nk kongsikan bersama kawan2 mee kari ketam dan udang yg terkenal kat Seksyen 7, Shah Alam...nie semua terpengaruh dalam jjcm lah nie..tp ni dah lama dah...kalu xsilap sebelum puasa dulu..hehehehe..lama dah kan...al maklum lah dah tua jd lupa nk kongsi kan bersama kenkawan semua...
sebenarnya kami g pun tuk mkn lunch..jd dr kl terus g ke shah alam semata2 nk santap mee kari ketam nie...bila sampai kat sana..nasib menyebelahi kami terus ada parking dekat dgn kedai tu..nk cari kedai tuh xde lah susah sgt pun sbb geogle siap2 sebelum pegi..hehe
suasana kat sana ok lah..tp bg ct kerusi dia xbest sgt lah..kecik je..dan xleh nk sandar2..kerusi bangku cam budak sekolah plak..eheheh...

asben ct order mee kari ketam manakala ct plak mee kari udang plus ketam seekor besar..hehehe...melantak lah ct..janji kau kenyang..hahaha....bila tunggu punya tunggu akhirnya sampai la ..bila rasa..boleh laaa..nk kata xsedap langsung tak jgk,,boleh tahan..cuma bukan taste ct sgt kot...xpelah apapun kami mkn tanpa komen byk sgt..xbaik kan...rezeki dah depan mata..kami syukur ...:)



yg ini asben ct punya....

besar udang galah nie...kira gram tau!..

ni ketam ct punya..hehehehe..buat ratah!!!!!




Alamat penuh kedai:
MEE KARI KETAM
NO 11, KOMPLEKS ANJUNG 7,
JALAN ZIRKON B 7/B,SEKSYEN 7
40000 SHAH ALAM
SELANGOR


siap tolong iklan kan lagi kedai ni...kena kasi discont lain kali kalu kami pegi yea..kehkeh

1 comment:

  1. perhhh...beso2nya udang ngan ketam tu..
    mengeliurkann

    ReplyDelete